Black haired princessBlack haired princess، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

Crowned Prince

زندگی همون رنگی میشه که خودت نقاشیش میکنی

خبر های هم خوب هم بد

1399/9/5 13:11
نویسنده : T.F
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر کل عشق های دنیا

یعنی دخملـــــــــــــــــــــــــــــا

روز و روزگارتون شکلاتی

ببخشید چند روزی نبودم

درگیر شورا دانش آموزی مدرسمون بودم

ولی جای شکرش باقیـــــــــــه که رای آوردم 

الان عضو شورا دانش آموزیم😇😋

الان احساس میکنم که مغزم پنچر شده از بس این چند روز خبر بد و بد تر شنیدم ولی خبر خوب هم زیاد شنیدم هـــــــــــــااااا اره دیگه کلا قاطی کردم رفت😂😂

کلا از این آدم هام که دوست داره با یکی شوخی کنه و از این حرفا تو این شرایط کرونایی هم که دیگه بیرون نمیریم با کسی شوخی کنم

پدرمکه کلا سر کاره

مادرم هم که تو خونه پشت کامپیوتر کار میکنه و پیش داداشمه اونم وقت نداره

من میونم و دیوار 

باید با دیوار حرف بزنم😐😪

ستایش هم که کلا درگیر اینه پدر و مادرش رو راضی کنه که بره بازار اونام راضی نمیشن اینم ناامید میاد تو واتساپ برام تعریف میکنه

کلا همه کار دارن فقط من میمونم و دیوار و دختر کفشدوزکی

استار هم که هنوز فصل پنجمش نیومده تو فیلیمو

کارمن سندیگو هم فقط فصل سومش مونده

اره دیگه 

هنوز خبری از واکسن کرونا نیست 

همه هم دارن میمیرن

الان خاله پدرم مرد نشد بریم تهران خونشون تهران بود

پسر عموی پدرم هم مرد اونا خونشون کرمانشاه بود ولی بازم نشد بریم

پدر بزرگ مادریم هم نیم سکته کرد یعنی رد کرد ولی بازم نشد بریم

دلم میخواد بریم شیراز ولی بازم نمیشه بریم

دارم دیوانـــــــــــــــــــه میشم کلا دیگه

ستایش یدونه آهنگ تو گوشیش داره قبلا برام فرستاده بودش میگفت:

آهای کووید ۱۹ میخوای بری توی قلبم

میمونم توی خونه شکست میخوری کم کم

خدا میدونه توی دیوونه حریف ما نمیشی

چقدر ضعیفی و با یه صابون کشته میشی 

وسواسیم کردی

بری دیگه برنگردی

همه پرستارا کلافن از دست توی وامونده

تو چیکار کردی 

آتیشی بپا کردی 

میدونم هرجا میرم اثری از تو  بجا مونده

تازه درک کردم که راست میگه

ولی واقعا این کرونا خسته نشد

این همه آدم کشت دیگه

نمیخواد بره دیگه بر نگرده 

حالا کرونا از ایران نرفت بجاش مهراد جم رفت😐

آخه بابا اون که تقریبا خواننده مورد علاقم بود 

اجب گیری کردیم هااااا

خب من الان بخاطر رفتن مهراد جم حالم خوب نیست میخوام بزنم زیر گریه 

برحال من برم یکم گریه کنم دوباره میام😭😭😭😭😭😭😭😭

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Crowned Prince می باشد