Black haired princessBlack haired princess، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

Crowned Prince

زندگی همون رنگی میشه که خودت نقاشیش میکنی

خوش بحالمونـــــــــــ

1399/8/21 14:13
نویسنده : T.F
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــ بر کل دخملی های زمین

منمـــــــــ دخترمــــ

میدونیـــــــ داشتم فکر میکردم که

چقدر خوشبحالمونه که  دختریمـــــــــ

عاشق صورتیــــــــــــــ و

بویـــــــــ خوش لاکــــــــــ و 

لباســــــــــــ هایــــــــ رنگیـــــــ رنگیــــــــ و

کلی چیزای دخملونه دیگه ایمــــــــــــــ

ما دخملیمـــــــــــــ

با موهای بلند

گاهیــــــــــ موهای فر گاهی هم موهای صافـــــــ 

گاهی چادریـــــــــ 

گاهی چشم رنگیـــــــــــــــــ 

گاهی هم مثل من احل خوش گذرونیـــــــــ

گاهی شاد و 

گاهی غمگین 

گاهی مهربون و 

گاهی عصبی ولی در کل

هر چی باشیم جذابیمــــــــــــ

چون که ما فرشته ای هستیم به نام دخملـــــــــــــ

پس چقدر 

خوشبحالمونه واقعا 

میدونی من همیشه میگم که دنیا رو بی خیالـــــــــ

دختر بودنتو بچسبـــــــــــــــ

یکی از دوستام میگه

دختر چهار کلمس ولی دختر بودن خیلی حرفه

راستم میگه هااااا

واقعا خیلی حرفه

اصلا دختر بودن یه دنیا دیگســــــــــ

راستی عکس هایی که گذاشتمو کپی نکنین  

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 آبان 99 14:14
سلام خانومی شما با افتخار دنبال شدین ممنون میشم وبلاگ منوهم دنبال کنید❤🥰
T.F
پاسخ
سلام ممنون حتما دنبالتون میکنم

24 آبان 99 0:43
سلام عزیزم خوش اومدی
من خودمو معرفی نمیکنم چونکه اگه بیای توی وبلاگم خودت متوجه میشی عزیزم
ولی کاشکی اسمتو حداقل میزدی که بدونم برای کی دارم کامنت میذارم
T.F
پاسخ
سلام عزیزم ممنون حتما وبلاگت رو دنبال میکنم 
من طهورا هستم
SujinSujin
4 آذر 99 10:39
سلام دنبال شدین لطفا دنبال کنید و اگر داخل وبلاگم را ببینید خیلی با من آشنا میشین
T.F
پاسخ
سلام ممنون حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Crowned Prince می باشد